babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 7 marca 2022

7.03.2022 Sprawy codzienne

 Właściwie to nie ma o czym pisać. Świat oszalał po prostu. Skutki wojny za naszą granicą zaczynamy odczuwać i my . W sensie gospodarczym ; waluty osiągają niebotyczne kursy , paliwo prawie po 7 zł a do tego braki i opóźnienia w dostawach. Robi się nie ciekawie . Staramy się robić swoje , ale coraz częściej trzeba tłumaczyć klientom jaka jest sytuacja.  

W domu też nic szczególnego , zwykłe powtarzalne do znudzenia czynności. Dziergam dalej kwadraciki , bo czymś trzeba zająć ręce . Nic nowego do czytania chwilowo nie mam, może wyjmę coś co mam w biblioteczce . Kusi mnie Trylogia husycka Sapkowskiego. Kilka lat temu czytałam , ale czemu sobie nie przypomnieć . W moich przepaścistych szafach znalazłam zapomnianą, ceramiczną doniczkę , właśnie ją upiększam ,a przed Wielkanocą posieję w niej rzeżuchę . Podkradziona kilka dni temu forsycja własnie rozkwitła. 

4 komentarze:

  1. I u mnie kwitnie forsycja, już któraś z kolei. Pierwsze gałązki włożyłam chyba jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Namiastka wiosny, cieszy oczy. I już lepiej niech nic się nie dzieje, niż ma się dziać byle co:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest , tylko mnie taki marazm strasznie dołuje. Tak mam i nic nie mogę na to poradzić.

      Usuń
  2. Kochana i ja w nastrojach powiedzmy hustawkowych. Trzymajmy się kolejny raz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń