babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 3 maja 2021

3.05.2021 Zniknęłam bez uprzedzenia

 wiem , ale już jestem i dobrze się mam.  Zaliczyliśmy wczoraj i dziś krótkie odwiedziny u Przyjaciółki z Kaszub. Fusilko dziękujemy pięknie za gościnę , pyszne jedzonko, wspólne spacery i pogaduchy . Było wspaniale  i mimo zimna i deszczu chciałoby się jeszcze ! Buziaczki ode mnie i Ka . 

Tak poza tym ... zwyczajnie .  Krótkie to wolne , ale dobre i to . Nie mogę powiedzieć ,żebym solidnie odpoczęła ale przynajmniej przewietrzyłam sobie zwoje mózgowe, nacieszyłam oczy zielenią i pooddychałam , świeżym powietrzem.  I bardzo mnie to cieszy .  Jutro powrót do szarej codzienności . Póki co wracam to pamiętnika  handlującego książkami Szkota .  

2 komentarze:

  1. Krótki relaks ale relaks. I jaki przyjemny. Cóż chociaż tyle, bo ja wciąż obawiam się lata. Dlatego trzeba korzystać z dłuższej smyczy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki i bardzo fajny. Powrót już nie był taki fajny.

      Usuń