babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 4 marca 2021

4.03.2021 Forsycję

 podkradłam w czasie spaceru . Trochę głupio , bo z krzaczka koło posesji , ale u nas rosną tylko na publicznych skwerkach albo przy posesjach , a swojej nie mam. Postawiłam w wazoniku na kuchennym stole i będę sobie co rano przy śniadaniu obserwować  jak rozkwita . 

Tak poza tym , to przyszedł papier z zusu z decyzją . No to już na pewno jestem emerytką , taką plastikową kartę emeryta/rencisty też dostałam. 

W pracy w normie , poza tym ,że nadal są braki w dostawach . Najbliższe kontrakty mamy zabezpieczone, ale jak  to będzie wyglądało w dalszej perspektywie ???

Jakiegoś lenia mam , czytanie idzie mi po woli , ale też nie jest to czytadło na wieczór a solidnie udokumentowana książka popularno- naukowa, robótki na razie zawiesiłam , domowo też się średnio udzielam pod hasłem , że w sobotę i tak zaczynam wiosenne porządki . 

4 komentarze:

  1. Nowy etap w życiu zaczynasz:) Emerytura godziwa? Dla mnie to też temat na czasie, ale dopiero w lipcu wystąpię o emeryturę. Trochę się boję o jej wysokość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz jestem "prywatna inicjatywa" więc emeryturę mam adekwatną ; za dużo żeby umrzeć , za mało żeby żyć. Tyle, że za 2 i 3 lata kończą się dodatkowe programy ubezpieczeń , które sobie opłacaliśmy i wtedy będę miała godziwy dodatek , małżonek też . A na razie to i tak niczego nie zmieniam , pracuję dalej.

      Usuń
  2. Hania porządki masz zrobione na bieżąco, to spokojnie możesz tego leniwca hodować. usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale do świąt coraz bliżej , wypadałoby raz koło Wielkiejnocy jakieś większe latanie na miotle urządzić .

      Usuń