babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 2 kwietnia 2015

2.04.2015 Tak lubię ...

Pada sobie śnieżek , pada sobie równo…i gęsto jak ani razu minionej zimy. Przynajmniej padał  o 11.24 gdy zrobiłam sobie krotką przerwę w pracy i odnotowałam ten fakt w komputerowym notatniku. Jak ja kocham nasz klimat! Gdzie mają takie urozmaicenia pogodowe jak u nas ? W jednej chwili śnieg a za chwilę słońce , żeby po następnych kilku minutach albo godzinach nastąpiło gradobicie i tak dalej, jak w kalejdoskopie. I nie ma w tym co piszę żadnej ironii. Ja naprawdę uwielbiam tę pogodową różnorodność.   
Pięknie wyglądają ledwo zazieleniające się krzaczki ze zwisającymi z gałązek kropelkami wody . Taki widok sprawia, że pogoda przestaje straszyć.

Mam szynkowar .Dziś dostarczył mi go kurier z dehaela.  Na razie wstawiłam do zmywarki . Mycie w zmywarce to był jeden z argumentów za tym modelem . Zobaczymy co mi wyjdzie w eksploatacji. Zacznę praktykować dopiero po świętach, bo z tego co czytałam to trzeba mięsa dość długo marynować .
A poza tym to pasztet i fałszywy zając właśnie się dopiekają. Chyba trochę przesadziłam z ilością . Wyszły mi po dwie  foremki. Małe co prawda, ale jednak. Obdzielę rodzinkę jakby co. Pranie się wyprało , robota na jutro uszykowana, dostatkiem w domu pachnie . Tak lubię 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz