babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 25 czerwca 2023

25.06.2023 Spokojnie,

 nie zaginęłam w akcji, nie porwali mnie kosmici, nie wstąpiłam do wojska , papiery też mnie nie przysypały. Żyję i robię mniej - więcej to co zwykle i obiecuję , że wrócę i będę dalej skrobać. Tyle tylko , że posypały nam się sprawy , które nas na tę chwilę przerastają . Zabrakło czasu i "głowy" na pisanie . Jak ogarniemy i kiedy , jeszcze nie wiemy. Może o tym napiszę - może nie, czas pokaże. Nie martwcie się więc moi drodzy czytający jak mnie tu przez jakiś czas nie będzie , albo tylko będę wpadać .  Wyszłam na chwilę . No może trochę dłuższą chwilę . Dobrego tygodnia ! 

4 komentarze:

  1. Trzymaj się. Ogarniaj i wracaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo lubię te nasze spotkania, żeby sobie odpuścić . Wróce napewno.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki i cierpliwie czekam na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń