babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 17 kwietnia 2022

17.04.2022 Świętowania dzień pierwszy

 Oczywiście dłuuuuuuugachne śniadanie , oczywiście szarża dzieciaków po pokojach i szukanie gniazdek, oczywiście zamieszanie z prezentami, słodkimi deserkami i robieniem sobie czekolady w ekspresie do kawy , oczywiście zgiełk i harmider . Było wesoło i rodzinnie.  Zmęczona jestem , ale zadowolona też , bo jak rodzinka najedzona , dzieciarnia zachwycona prezentami od Zajączka to czemu się nie cieszyć?  Jak już się towarzystwo porozjeżdżało do domów poszliśmy na spacer . A teraz odpoczywamy. Mężuś ogląda film , a ja trochę zaglądam do netu i pewnie za chwilę zabiorę się za książki. Czeka pakiecik, który odebrałam w piątek z empiku. Jutro świętowanie pod hasłem LB .

4 komentarze:

  1. Taki świąteczny rodzinny dzień to z jednej strony uciecha a z drugiej zmęczenie. A więc jutrzejszy dzień ogłaszam Dniem Odpoczynku. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poodpoczywałam sobie , książka, herbatka, w tle muzyczka.

      Usuń
  2. Spokojności i leniwego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydał by się jeszcze jeden taki leniwy dzionek , albo i kilka ...

      Usuń