babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 21 lipca 2020

21.07.2020 Jeszcze parę spraw babusinych

Przetrzymam , co nie ? Jeszcze jutro i po jutrze , a potem wyjazd. Nie wierzę , że się na to zgodziłam; przecież nie lubię tłoku i nie lubię miast . Praga to jednak zabytkowe miasto i bardzo piękne więc pewnie warto. Myślę, że będzie ciekawie. 
    Zastój w kasie - znowu . Wkurzam się na klientów i wciąż kogoś poganiam . Znane sprawy , przerabialiśmy już co najmniej trzy razy . Kryzys - gigant  już się czai i to całkiem blisko. 
    Z innych spraw to byłam u matki , sprawdzić czy wszystko w porządku i czy nie potrzebuje czegoś, żebym mogła spokojnie podróżować. Potrzebuje , nowej lodówki. Stara żywot zakończyła definitywnie .  Po powrocie się tym zajmę, bo niestety już nie zdążę przed . Mam jeszcze parę spraw do pozałatwiania . 
    Nadal siedzę w mrocznych klimatach; wyciągnęłam z moich przepaścistych szaf poczciwą "Sagę o Ludziach Lodu" . Wakacje są w końcu , a od wiadomości i polityki póki co robimy sobie odwyk, coś w zamian  trzeba robić , można po raz trzeci czytać "Sagę".

2 komentarze:

  1. Dobrze zrobiłaś, ze jedziesz do Pragi. Warto. I coś innego niż odpoczynek na łonie przyrody. My z V. kochamy tak zwiedzać. Bedzie świetnie. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerwy mnie zżarają , sytuacja jest nieciekawa jak już dawno nie była. Z jednej strony wiem ,że ten wyjazd dobrze mi zrobi ( też kochamy zwiedzanie) , a drugiej wcale nie mam ochoty ruszać się gdziekolwiek.

      Usuń