babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 20 lipca 2020

20.07.2020 Sprawy babusine

Właściwie takie jak zwykle , bez rewelacji. Sezon urlopowy się zaczął , starsza młodzież już wakacjuje , na razie w sławnym parku rozrywki Energylandia .  I dobrze, odpoczynek im się należy . 
Zleceń zbyt wielu nie ma jak to w lipcu , na razie robimy to co było w grafiku . Przynajmniej jest na to czas. 
Zły humor na razie mi nie odpuścił , no może trochę , ale widzę już perspektywę przed sobą czyli wyjazd do Pragi , a to już nie najgorzej, bo mam cel . A jak się ma coś na horyzoncie to łatwiej przetrzymać . 
lato nadal mnie rozpieszcza , szczególnie umiarkowana temperatura . Przynajmniej się nie męczę . 
Za kilka dni będę zbierać pomidorowe plony w moim przybiurowym ogródku .  Posadziłam 4 krzaki i wszystkie zaowocowały . O pladze jabłowo - gruszkowej na naszym RODOS nawet nie chce mi się myśleć . 
Zaraza wciąż nie odpuszcza , utrzymuje się na tym samym poziomie zachorowań , a ludzie jakby zapomnieli . Obawiam się , że na jesieni może być powtórka 

2 komentarze:

  1. Niestety tez sie tego obawiam. Dlatego żyjmy pelnia lata. Zbiory pomidorowe cieszą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszą za parę dni , ale już widać ,że będą obfite.

      Usuń