babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 26 kwietnia 2015

26.04.2015 Niedzielne lenistwo

aż wstyd . Cały dzień na kanapie , no prawie cały . Myślałam się czymś zająć pożytecznym, naprawą biżuterii na ten przykład , ale po namyśle odpuściłam . Postanowiłam do majowego weekendu niczym konkretnym się nie zajmować . Pełny luz . Przeczytałam zamiast tego książkę , którą zaczęłam wczoraj , pooglądałam sobie Agentów NCIS , zrobiłam dobry deserek na podwieczorek - truskawki , dla mężusia z śmietanką , dla siebie z jogurtem (truskawki hiszpańskie, do naszych im daleko ale przynajmniej jakaś odmiana w jadłospisie) a potem zajęłam się buszowaniem w necie . Mężuś buszuje po internetowych sklepów w poszukiwaniu ciekawych zabawek dla wnucząt . Oczywiście kupił aż dwie . Wcześniej odsypiał intensywny tydzień pracy. I tak nam upływa niedziela ...
Książka nawet ciekawa ,momentami trochę zaskakująca , sporo szczegółów z życia w Nowym Jorku w roku 1907 i 2007 . W tle sklep z odzieżą vintage - szkoda,że mało szczegółów z tym związanych , a notki na okładce właśnie to zapowiadały. W sumie podobało mi się , typowa książka dla pań . Skusiło mnie do jej zakupu słówko "vintage" . Ostatnio tak mam ; lubię wszystko co nawiązuje do przeszłości . Zawsze zresztą lubiłam ale teraz mam więcej  zapału żeby tę pasję realizować . Z drugiej strony ogranicza mnie czas a raczej jego brak. Nie mniej jest to dla mnie jakaś inspiracja. Podobnie jak muzyka , kamienie , epoka średniowiecza, las,polityka  i jeszcze mnóstwo innych tematów.
A propos muzyki.  Kupiłam kolejną płytę Nightwish - też z tych pierwszych z Tarją . Postanowiliśmy je skompletować . Nowych z kolejnymi solistkami już nie , bo to nie to samo , ale kto wie, może kiedyś.
A po latach szukania i zgadywania trafiłam na pewien utwór , który kilka lat temu usłyszałam w Radio Merkury ale nie usłyszałam wykonawcy  i proszę ; czysty przypadek . Przy okazji posłuchałam innych utworów i mam : kolejne moje muzyczne odkrycie  Blackmore's Night



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz