babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 lipca 2016

3.07.2016 Letnie klimaty i nie tylko

Tym razem w wersji foto. Zacznę od zaległych.

Kilkanaście dni temu kupiłam takie zabawne kubko - słoiki ze słomką . Wspominałam o tym niedawno. Na razie robią za dekorację kuchennej szafki , ale przyjdzie ich dzień




Jeszcze jedna zaległość ; segregator , który wyprodukowałam niedawno - sprawdza się , plik instrukcji od kuchennych maszyn już nie straszy 




 Jak wiadomo , kocham robić przetwory , nie odmówiłam więc sobie i w tym roku i parę słoiczków kompotu z agrestu i truskawek  spiżarnię zasiliło


A dziś mnie naszło; nawet chlebek upiekłam , zakisiłam też pierwsze ogórki , upiekłam placek z agrestem ( nie uchował się , ledwie połówkę) , a w dzbanku "przegryza się " domowa sangria - właśnie ją popijamy . Chlebek pyszny , na krupczatce z dużą ilością różnych ziaren . Przepis trafiłam na jakimś przypadkowym blogu .



A tak poza tym , udało nam się w końcu pojeździć rowerem więc fotki z trasy ; krajobraz z VW w tle 

I urokliwa stara brama w miejscowości , gdzie mieszka nasza młodsza młodzież . Jak się rozejrzałam , to okazało się ,że ciekawych budowli w tej wsi jest więcej . Kiedyś wybiorę się tam na małą wycieczkę z aparatem


I jak to czasem warto pstyknąć jakąś fotkę ; w zimie zrobiłam zdjęcie starej cegielni , którą odkryłam w samym środku miasta . To znaczy wiedziałam ,że ona tam była  od zawsze , jednak wtedy zachwycił mnie klimat tego zakątka i stad te fotki. Kilka dni temu spłonęła - dziś straszą już tylko wypalone ruiny , a uchował się tylko komin. Reszta bezpowrotnie stracona .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz